Hi5 este mai nou banca…

Posted: Mai 22, 2009 in Pe blog

   Tocmai am descoperit ca pe hi5 exista asa numitele monezi.Cum adica monezi? Si daca e sa fie vorba de bani de ce nu bancnote de ce monezi?? In plus de asta, eu cand am verificat ultima data hi5 ,era un site de socializare nu o societate actionara la bursa.Si acum , sincer sa fiu nici nu stiu ce ar trebui sa fac pentru aceste monezi.In mintea mea sunt mai multe intrebari…Monezile or fi de aur sau argint ? Ce dimensiuni or avea? si in plus mai important decat toate cum fac rost de aceste monezi! Adica nu stiu ar trebui sa muncesc sau ceva? Ca eu recunosc ca am ramas prost cand am auzit de bani! Peste cateva zile poate o sa vedem hi5 ca ofera imprumuturi cu dobanda redusa! Hai ca si suna bine hi5 Bank… Nu?! Va spun eu cu recesiunea astia isi shimba profilulu evolueaza de la socializare intre persoane la socializare intre banci…e mai stiti poate o sa  ne luam si noi vreodata un credit ipotecar de la Hi5!

  p.s Culmea ei iti cer monezi dar nu iti spun ce sa faci ca sa le obtii!

Comentarii
  1. Mario spune:

    Prietene cu monezile acelea poti sa trimiti niste ,,cadouri,, de pe hi5 numai ca partea proasta e alta,ce tampit/a sau dobitoc/dobitoaca s.ar bucura sa primeasca niste porcarele dde inimioare sau ursuleti pe care u ii platesti cu bani adevarati?Nu mai bn ii iei cv de care se poate bucura?Parerea mea e ca multi au dat bani pt porcariile alea ca romanul nostru nu e intreg la ,,mansarda,,!

    • Teodor spune:

      Da, am aflat si eu intre timp ce e cu ele. Practic decat sa iti sparga casa si sa iti dea in cap cu un topor au ajuns la concluzia ca e mai simplu sa vinda monede deastea. Si banii care ii pierzi pe ele sunt oricum aceasi pe care i-ai pierde daca ai fi jefuit. Hmmm, furt fair-play. Imi place.

Lasă un răspuns

