Multumuri:D:D:D

Posted: Mai 30, 2009 in Pe blog

 Ar fi cateva lucruri ,care, nu ar fi corect din partea mea sa le l-as sa treaca fara sa le spun macar un simplu,multumesc.

In primul rand ,vreau sa multumesc lui Badea ca imi ocupa timpul cand nu imi este somn.Vreau sa-i multumesc p.c-ul meu pentru ca nu ma lasa niciodata la greu in pana de idei la nicio tema.Vreau sa-i multumesc Ruxandrei pentru toate temele pe care mi le-ai dat.Ii multumesc si profului de Civica (acum si de istorie) pentru notele date mai cum necum pe ochi blanzi si frumosi.Multumesc corectoriilor care mi-au corectat teza …nu stiu de ce doar am simtit nevoiea.Multumesc Raluca-i pentru ca ne-a tinut ocupati la ore de dirigentie. Ii multumesc lui Sim pentru cartea imprumutata ….nuuu doar glumeam! Iti multumesc pentru tot esti o sora minunata!.Ii multumesc lui Lulu pentru rangul acordat.Ii multumesc Roxanei pentru temele imprumutate.Ii multumesc lui george pentru ajutorul de la film.(lasa ma ca a iesit bine!).Ii multumesc lui Buse ….pentru ca ERROR. Ii multumesc lui Alex pentru experimentele reusite la Chimie (Houston avem o problema!).Le multumesc profesorilor pentru …..sa spunem notele acordate.Ii multumesc celui care a venit cu ideea maririi alocatiei!(chiar daca nu a avut efect speranta exista!) Ii multumesc lui Seb pentru ca exista,altfel cu cine ma mai jucam eu sa:mp.Va multumesc tuturor pentru tot!

Comentarii
  1. SiminA spune:

    Si eu iti multumesc tie. Pentru ce inca ma mai gandesc 🙂

Lasă un răspuns

