Intamplare sau plagiatura dusa pana in extrem?

Posted: Iunie 25, 2009 in Pe blog

Asta este intrebarea pe care mi-o pun de fiecare data cand ma uit la emisiunea Forta Presa transmisa pe postul B1 incepand cu ora 11:30.Eu o urmaresc de la ora 12 imediat ce termina Badea.Ma, dar am o problema cand ma uit la Forta Presa pun pariu ca defapt este „In gura presei”numai ca fara Mircea.Cred ca tipul care prezinta emisiunea asta la studiat mult pe Badea.Pana si respiratia o are ca a lui si gesturile.Si ca totul sa fie perfect mai are si un baiat pe acolo prin regie caruia ii spune Fred .Nu stiu daca asa il cheama sau doar i se spune asa dar pot spune ca daca ala e Fred prezentatorul e Barni.
Ar fi foarte interesant pentru voi sa face experimentul asta.Imediat ce Badea termina comutati pe B1 si vedeti daca e vreo diferenta.Eu am ramas stupefiat!
p.s: Bine inteles ca papagalita aia care prezinta(desi e barbat as insulta masculinitatea) nu are stilul lui Badea.Dar macar se straduieste…

Lasă un răspuns

