Mihai Bendeac: “In puii mei” va fi cel mai bun show de comedie din România

Posted: Octombrie 10, 2009 in 1
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Fostul Monden, Mihai Bendeac este convins ca emisiunea “In puii mei” ce va fi difuzata la Antena 1 din data de 10 octombrie, va cel mai un show de comedie din Romania.

“Acum e clar. “În puii mei” va fi cel mai bun show de comedie din România! Ultimele dubii (deşi nu prea le aveam) mi-au fost înlăturate”, scrie acesta pe blog.

Cu toate că programul este infernal, ajungând până la 14 ore pe zi de filmări, Bendeac rezistă cu stoicism. “Am filmat azi 14 ore. Dacă nu mor acum de stress şi muncă, înseamnă că sunt tare nene!” Pentru a scăpa de traficul din Capitală, Mihai Bendeac a recurs la o măsură destul de neobişnuită…stă la hotel.

“Mi-am prelungit cazarea la Hotel Ramada cu încă o zi. Am să stau aici până termin filmările. E mult mai bine aşa. Hotelul e aproape lipit de Romexpo! Ajung la platou în 3 minute! Scap de trafic!”, povesteşte actorul pe blogul sau.

mihai-bendeac-naomi-antena1

via:Radar de media

Lasă un răspuns

