Ce imi lipseste?

Posted: Octombrie 15, 2009 in Auto
Etichete:, , , , , , , ,

Ma tot uitam pe aici,pe bloguletul meu si simteam ca ceva nu e bine,ca ceva ar trebui adaugat.Pana la urma am ajuns la concluzia ca un blog bun nu poate sa nu contina urmatoarele: Femei si Masini.Si nu ma refer la filme xxx si mai stiu eu ce cursa plictisitoare de pe la nu stiu ce campionat.Ci putin din fiecare,foarte bine ar fi si combinat.Asa ca ce m-am gandit eu sa fac?Nu stie nimeni? Of,bine va spun eu …voi incepe o rubrica auto pentru pasionati si nu numai.

Acestea fiind spuse va prezint: Masina potrivita pentru: Chuck Norris.

masina lui chuck norris

Daca va doreati un Mitsubishi Lancer Evolution musculos, de acum aveti un punct de referinta. Motorul acestei masini a fost impins pana la 1.034 CP, conform specificatiilor oferite tunerul irlandez Norris Design (cu toate ca i s-ar potrivi, nu are legatura cu Chuck Norris). Pentru a ajunge la acest numar din patru cifre, blocul motor de 2,4 litri a fost ranforsat si dotat cu o turbina supradimensionata.

Greu de trecut in revista toate piesele care au fost optimizare, pentru ca aproape niciuna dintre cele de serie nu ar rezista la o asemenea putere, iar p entru a gestiona toata herghelia de cai, a fost montata o transmisie de curse Motec M800. De notat insa uriasa admisie si radiatorul care troneaza in partea frontala si o teava de esapament cu diametrul de 88 mm.

Preparatorul a folosit ca baza un model Evo VII (cu faruri de Evo VIII), componente de carbon provenite de la Varis si DAMS. Masina este echipata cu jante de 19 toli “incaltate” cu pneuri Toyo R888 si cu un kit AP Racing pentru sistemul de franare, iar in habitaclu intalnim scaune Bride. Cei de la Norris Design afirma ca proprietarul acestei bombe pe roti o utilizeaza zilnic in trafic si a parcurs 7.000 km fara probleme.

Lasă un răspuns

