Real,paradisul preturilor mici de calitate maxima!

Posted: Octombrie 23, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , ,

Acum doua zile am fost printr-un supermarket ca sa cumpar o punga de seminte.Dupa ce m-am invartit jumatate din magazin sfatuit de cativa angajati,am ajuns la destinatie, raionul cu seminte! Dar ce sa vezi …desi scria seminte in dreptul raionului ,acolo nu erau nici urma de seminte.Am intrebat din nou un angajat unde gasesc si mi sa zis ca s-au terminat.Asta dupa ce am cautat ca disperatu . Si totusi angajatul dragut sa dus pana in spate si a mai gasit o ultima punga.Am luat-o impacat ca macar am gasit ce cautam ,dar ce sa vezi? Era o coada la casa,ca ziceai ca in ziua aceea se dadea totul gratis! Am stat in jur de 10  min…m-am uitat la seminte,m-am uitat la coada .Am pus semintele frumos in cos ,cosul l-am pus frumos jos .Si am plecat uitand de seminte si de tot! De atunci am spus ca nu mai intru intr-un supermarket in viata mea!

Dar ,cum ai mei sunt impatimiti ai cumparaturilor si la noi in familie cumparatorile se fac,impreuna.Am avut indatorirea sa ii urmez. Si ne-am dus la Real-Hipermarket. Pentru prima data. Si avand in vedere intamplarea mea ,nu eram prea increzator la intrare. Dar m-am inselat…Aveau produse variate ,proaspete,pe o mie si una de categorii ca nu stiai unde sa te opresti prima data.Ca sa va fac si pe voi sa intelegi despre ce vorbesc: Hipermarketul Real are mai multe marci proprii,mai exact:  Tip-calitatea superioara la cel mai bun pret. Apoi, real Quality adica Brand de calitate superioara la un pret mai bun, real BIO – calitate organica certificata la preturi atractiva si nu in ultimul rand:Real selection : Calitatea desavarsita care ii satisface si pe cei mai pretentiosi gurmanzi.Mai multe informatii despre aceste marcii gasiti aici.

De cand am fost la real.Viziunea mea asupra magazinelor mari, s-a schimbat ! Pot spune pe cel mai serios ton ca real este cel mai dezvoltat si bine aprovizionat hipermarket de pe meleagurile noastre!

Deci, ce va ofera real? Calitate maxima la preturi minime.Si in plus orice ai cauta la real il vei gasi asa ca nu mai sta!Ofertele te asteapta!

Articol scris pentru SuperBlog2009!

real

p.s: Totutusi in supermarketu’ care mi-a tras teapa n-am mai intrat!

Comentarii
  1. Tony spune:

    Ce intamplare faina :))
    Si mie mi se intampla tot timpul sa fie cozi lungi :-j, dar asta e…
    Felicitari pentru articol! Bafta in continuare! 🙂

  2. Florin spune:

    Nici eu nu ma dau in vant dupa cele super…chh.. Ma mai taraie nevasta cand facem aprovizionare, in rest, ma feresc pt ca imi fac draci.

  3. dreampoet spune:

    „Dar ,cum ai mei sunt impatimiti ai cumparaturilor si la noi in familie cumparatorile se fac,impreuna.”

    unde e predicatul propozitiei prietene?vrei sa dai impresia ca razi de prostia altora, dar nu te uiti in ograda ta care e plina…

    • Teodor spune:

      Imi pare rau ca nu am observat profesorul de romana din tine.Eu nu rad de prostia altora,eu traiesc printre prosti deci o suport nu fac haz de ea.Daca nu iti place cum scriu,ce scriu ,eu nu te oblig sa citesti . Ar fi mai bine sa te uiti peste gramatica si sa vezi mesajul pe care il transmit.Nu esti primul si nici ultimul care imi critica gramatica.Iti transmit si tie ca si celorlalti , sa nu mai treci pe aici.Pentru ca esti uni dintre aceea despre care scriu.
      P.S: Vezi? Nu,rad de tine ,te suport:P.
      Cele bune! Sau nu.

  4. Tony spune:

    Gata, te-am adaugat in Blogroll 😉

  5. Teodor spune:

    Scuza-ma nu stiam,imediat!:))

  6. Teodor spune:

    Ti-am raspuns din greseala un pic mai sus,sper ca ai vazut:))

  7. Mihai spune:

    Cateva remarci:

    Produse proaspete – la fel de proaspete ca la aprozar. Arsh, uneori fructle si legumele expuse sunt intr-o stare inutilizabila, spre deosebire de aprozar, asa ca halal proaspete.

    Calitate superioara si desavarsita la toate marcile proprii – ai incercat produsele sau asa ai vazut ca scrie pe net si asa ai scris si tu?

    Viziunea complet schimbata – a fost asa de orgasmica incursiunea in magazinul Real?

    Din articol eu imi dau seama ca in Auchan, Cora sau Carrefour nu ai fost. Deci cam aiurea sa spui ca Real e cel mai ieftin si cel mai bine aprovizionat si dezvoltat. Mai ales cand oricine stie ca in Real preturile sunt mai mari ca in Auchan si Carrefour.

    Ce facem pentru doua trei puncte in plus, nu?

    • Teodor spune:

      Uneori asa este.
      Sincer sa fiu eu sunt adeptul cumparaturilor direct de la sursa,desi uneori mai trec prin hipermarketuri .Dar ca sa iti raspund , am incercat anumite chestii care le gasesti la real si vreau sa iti zic ca sunt cu mult mai bune decat le-ai putea gasi in alte locuri.
      Orgasmul s-a produs in momentul in care am gasit un loc de parcare,incursiunea mea cu magazinul a fost emotionanta si atat.
      In Cora si Carrefour am fost de extrem de multe ori. Cora ma enerveaza ca nu au niciodata ceea ce caut unde ma astept sa fie.Iar Carrefour-ul este genu ala de magazin care vine din familia Metro in care daca te duci odata cumperi pentru o saptamana ca sigur e coada si nare rost sa stai atata pentru o sticla de Cola.
      Nu serios,daca era sa le fac reclama mincinoasa gaseam eu o multime de lucruri de zis.

Lasă un răspuns

