Ba tata!MANELE,pe bloc in prostie!

Posted: Octombrie 27, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , , , ,

Sa mor eu zici ca vreun zeu s-a pilit rau aseara si ma gasit tocmai pe mine sa imi violeze creierii si sa-mi dezvirgineze urechile ,care, pana acum nu au mai simtit asa ceva. Aseara pe la ora 3 haide poate 4 ,formatia de muzica clasica de calitatea a fanilor sustinator a lui Guta si aia de aur ,au dat concert. Ca atare eu si cu alti jumate de participanti la somn din bloc am fost obligati sa ascultam tot ce-i nou in domeniu. Bai prietene, dar nu erau nici manele dalea de le asculti tu de Craciun cu sa moara dusmanii mei ,erau dalea triste.Erau manele EMO. Si inceputul a fost totusi normal ,era manea.Da cand a inceput ala sa schelalaie de zici ca la lovit Tyson cu un box pe mana direct intre bile.Si dai si dai manele pentru vreo ora asa pana cand probabil cineva a chemat politia s-au ia rezolvat singur ca azi nu i-am vazut prin bloc. Si asa frumos am dormit vreo 2 ore noaptea trecuta.

Pana acu’ n-am avut nimic cu cocalari din specia manelarilor[ca mai sunt si cocalari care se delecteaza cu muzica clasica ,dar aia sunt alta poveste]ca nu mi-au facut nimic . Si cine nu mi-a facut nimic nu am nicio tentativa Iraniana asupra lor. Ma gandesc ca daca asculti asa manele , trebuie sa fi avut un motiv serios sa te apuci de ele.Ca manele sunt ca drogurile daca te apuci de ele te lasi ca si de droguri sau tigari[si lasa ca stim noi cum se lasa unii de tigari]. Da , partea ce-a mai proasta e ca oameni in toata firea asculta manele. Daca analizezi un pic si iti pui cateva intrebari printre care si : De ce sa fi tu asa de prost incat sa-i asculti  pe inaptii aia[inapt = compliment pentru voi astia cu manele] aia grohaind doua cuvinte si alea neacordate.Eu am ajuns la concluzia urmatoare , in momentul in care decizi sa te apuci de manele ai avut doua alternative: te sinucizi sau te apuci sa-l asculti pe Guta si neamu’. Unii au luat decizia proasta,sau apucat de manele. Si NU ,nu zic sa va sinucideti. Va spun doar sa nu va apucati de manele.Manelistul autohton este un specimen prost , si problema e ca el nu era prost la inceput sau cel putin la fel de prost ca si cum e dupa ce asculta. E ca si un drog maneaua,l-ai luat odata o sugi pana la capat ! Nu vreau ca pe viitor sa fiu obligat sa traiesc printre oameni mai distrusi ca acum.[cei de fata se exclud normal] VA ROG nu mai ascultati manele!

P.S: Daca deja asculti manele probabil nu ai inteles ce am spus.Totusi, daca esti un manelist „destept” iti spun ca sa ma intelegi : Esti un caz pierdut! Sa traiesti si noroc cu Pictorialele Umanitare La Adresa lu Romeo Fantastiku sau altii…

Comentarii
  1. Tony spune:

    Da, revolutia asta a stricat acest gen muzical urat de tot. Intamplarea ta e penala…nici nu stiam ca exista manele EMO.
    Din pacate, asa se intampla, ‘din cand in cand’, in ziua de azi.

  2. nAsHu spune:

    stii cum sta treaba?

    poti sa fii o persoana care asculta manele, rock, opera, usoara, populara..e problema fiecaruia ce vrea sa asculte..nu inteleg de ce trebuie sa zici ca ala care asculta manele e un caz pierdut..nu iti place, nu asculti, nu jignesti..asa cum cei care asculta acest gen de muzica, nu lasa comentarii despre cei care asculta rock, de exemplu, si ii jigneste..poti as asculti ce gen de muzica vrei, tot OM esti!

    • Teodor spune:

      In primu rand manele nu se asculta pentru ca maneau nu este pe aceasi unda cu muzica de orice tip ar fi ea.
      Pai n-am ascultat am fost obligat sa ascult eu fiind la o distanta de 2 etaje…saracii de deasupra mea.Da si cei care asculta alt gen de muzica nu lasa comentarii celor care asculta rock pentru ca asemanarea dintre ei este ca tot muzica se numeste ceea ce asculta ei.
      Si hai sati zic cum sta treaba…Nu am nimic cu cineva pentru ca asculta manele.Am ceva cu cineva care ma face si pe mine sa ascult manele…treaba e simpla .Nu ma deranjezi cu nimic ,pentru mine nici nu existi deci toate bune.Dar daca ma deranjezi atunci esti pe lista mea neagra si indiferent de cat de rasist pare (nu ca mi-ar pasa) eu imi pastrez opinia despre manelisti.

Lasă un răspuns

