Toyota.Putere rafinament si siguranta sub o singura sigla

Posted: Octombrie 28, 2009 in SuperBlog
Etichete:, , , , , ,

O sa va spun un secret,sunt un mare pasionat al masinilor si in general tot ce inseamna motor. Dar este o distanta colosala intre a placea si a cumpara ceea ce iti place.Tocmai de aceea advert-aiserii din zile noastre gasesc cele mai ingenioase metode pentru a ne face sa cumparam ceva. Insa in mintea noastra de cumparatori ,sunt doua aspecte de care tinem cont: parerea noastre despre acel brand in general care am avut-o pana in momentul in care am vazut sa spunem o reclama sau un produs al acelui brand si parerea pe care advert-aiserul o creeaza asupra aceluiasi produs.Astfel in mintea noastra aceste doua aprecieri se contopesc rezultand un verdict.  Sa luam ca exemplu, site-ul Toyota Romania. Primul lucru pe care il observi cand intrii este o oferta. Ce se intampla atunci in mintea ta? Imaginea pe care ai avut-o asupra firmei ca atare se imbina cu oferta pe care ai vazut-o si astfel verdictul asupra produsului reiese. Cel mai indicat mod de a iti face o imagine buna asupra unui cititor pe un site care vinde cum spuneam mai sus masini ,este aceasta,plasarea ofertelor cat mai vizibil posibil. Pentru ca, cu totii stim ca prima impresie este cea mai importanta mintea noastra fara ca noi sa ne dam seama percepe asta ca un pret redus,fata de ceilalti contracandidati ai marcii si automat un avantaj pentru Toyota.

Daca este sa vorbim despre ce lipseste site-ului producatorului japonez ,raspunsul ar fi nimic. Pentru ca si la acest capitol Toyota ne surprinde (oare sa ne mai miram?).Se vede clar ca divizia de advert-ising nu a economisit nici un penny ,deoarece reclamele si modurile adoptate pentru a-si promova masinile,sunt clar dovada evolutiei marcii .

O miscare inteligenta pe care Toyota a facut-o a fost sa nu se bage in lumina marilor proiectoare.Ca marii producatori de masini de exemplu WV sau IDUA , WMB ori altele. Ei au preferat sa se dezvolte la maxim si apoi sa le de-a planurile peste cap „gigantilor” pietei.

Ca sa concluzionam treaba .Site-ul Toyota este unul dintre putinele  carora  nu am nimic sa le reprosez si la care nu as avea nimic de adaugat. Site-ul este complet din toate punctele de vedere ,iar in opinia mea este daca nu cel mai bun,unul dintre primele 3 site-uri in topul preferintelor mele (nu numai auto).Sunteti acolo unde meritati,felicitarile !

toyota-logo (1)Articol scris pentru SuperBlog2009!

P.s: Numele unelor brand-uri nu au fost scrise corect din anumite motive.

P.S2: Nu uitati, daca comentati la acest articol si eu castig,atunci si voi aveti sansa sa castigati 50$ !!! Fara practic sa faceti nimic altceva decat sa va expuneti parerea!

Comentarii
  1. Tony spune:

    Nu am privit niciodata din punctul asta de vedere, dar mi-am dat seama ca ai dreptate.
    PS: Daca nu mentionai ca le-ai scris gresit, eu nu-mi dadeam seama :)) Asta dovedeste inca o data ca literele nu trebuie sa fie in ordine, ca sa ne dam seama ce scrie.
    PS2: Iti urez succes! La cate probe sunt, ar putea castiga fiecare cate o zi, nu? ;))

  2. daninho spune:

    trebuia sa scrii si Toyoda sau mai stiu yo, Co… sau mai bine lasa… :)))

    ma intreb cam ce ar trebui scris la comentarii pentru aia 50 de dolari?!

  3. Yoz spune:

    Hehe…Toyota este geniala. Admir faptul ca si tu esti pasionat de masini (same as me). Nu imi trebuie cei 50 de $ (desi nu m-ar supara sa ii am 😆 ) insa sper din tot sufletul sa castigi :D.
    Cel mai tare blog! 🙂

  4. FELICIA spune:

    Dupa ceva timp de studiu si eu am ajuns la aceasi concluzie…nu-i lipseste ceva esential.

Lasă un răspuns

