Ne-am modernizat!

Posted: Octombrie 30, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , ,

Baieţi , fete şi restu’ tribului,

De astăzi am trecut în epoca fierului. Mi-am tras editor pe blog şi nu orice editor ,unul de „aur”.

Dar nu vă povestesc acum ,veţi vedea voi despre ce vorbesc. Eu împreună cu editorul meu vom face tot posibilul ca articolele sa fie scrise intr-o română curată din punct de vedere ortografic şi gramatical.

Aştept cu nerăbdare impresile voastre despre viitoarele postări.

Lasă un răspuns

