Poezie pentru bloggeri

Posted: Octombrie 30, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , ,

O zi din viaţa mea

De dimineaţă când mă scol ,mă doare tare gandu’

Că tre’ să scriu ceva,să fiu în lumea mea.

Am aşteptat o noapte ,să fiu cu tine,

Calculatorul meu,făcător de bine.

Acum sincer să fiu,nu ştiu ce să scriu.

Capul mi-e gol,de idei cu spor.

De scris n-am să scriu,

Un singur lucru îmi rămâne :

S-a  m-apuc de-un vin .

Aşa e mai bine, idei noi îmi vin

Şi-ncep să scriu ca să-mi revin.

Aştept vreo două ore să treacă efectu’

Şi-ncep din nou a medita,la nemurirea mea.

Acum că seara a venit ,sunt mai fericit!

Mă pot culca pe-o geană,

Şi s-aştept nerăbdător ,să revin din nou

Pe-ale blogului meleaguri, să mai scriu de zor!

Title: O zi din viaţă mea

Autor: EU

Lasă un răspuns

