Fred

Posted: Noiembrie 2, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , ,

De câteva zile capu’ mi-o cam ia în toate direcţiile. Am descoperit pe Youtube un „omuleţ” cu voce ciudată . Pe el îl cheamă Fred,un nume potrivit pentru nivelul IQ-ului. Nu ştiu de ce, dar mie îmi semănă cu Fred din „Fred şi Barni”  sau „The Flinstones”, cum s-or fi numind. Sau el o fi Joker din Batman? Nu ştiu, nu mă pot hotarî, seamănă cu amândoi; cu Fred la înfăţisare, iar cu Joker la personalitate. Oricum,de ceva timp somnul îmi este perturbat de omuleţ. Te înnebuenşte pur şi simplu, când îşi deschide gura aia atomică îţi poţi trage un glonţ în cap. Pentru că,  odată ce începe să vorbească, nici nu se mai opreşte. Şi ghiciţi ce ? Baiatu’ ăsta are mai mult trafic pe youtube decât aţi visa voi să aveţi în 5 vieţi cu conturile voastre de căcat. Doar la un filmuleţ cu tema ” Merg la piscina” a adunat în jur de 30 de milioane de vizualizări. Iar în rest media este cam de 10 milioane per filmuleţ.

Şi el practic ce face? Nimic,doar este Fred. Şi asta spune totu’…Cred că am putea adauga o nouă expresie în limba română: „Bă, tu eşti Fred!?”. Asta ar trebui sa fie o insultă supremă, o jignire inegalabilă…Uitaţi-vă şi ingroziţi-vă. Apropo, dacă chiar vă place să vă speriaţi, sunt o mulţime de filmuleţe asemănătoare cu el unde puteţi să vă vărsaţi problemele şi să fiţi fericiţi că măcar nu sunteţi cei mai proşti…

Lume, vi-l prezint pe Fred!

Da,e oribil …asta încercam şi eu să vă spun!

Comentarii
  1. Am vazut si eu clipu asta mai demult… e foarte retardat copilu asta… cea mai rea faza e ca nam gasit nimic amuzant in clipu asta:| in afara de vocea sa desigur

  2. Tony spune:

    Aahhh! Asta e normal baiatu’? =)) Nu cred…

Lasă un răspuns

