Care pe care

Posted: Noiembrie 4, 2009 in 1
Etichete:, , , , ,

Eu si multi alti bloggeri probabil ne stoarcem neuronii pentru a gasi  metode de a ne imbunatatii blogurile. Ne gandim cum sa le facem sa arate mai bine, ne gandim la tema,la culori la lucruri care i-ar atrage pe cititori,dar de exemplu in cazul meu, platforma WordPress nu permite atatea facilitati.M-am gandit foarte bine si la un moment dat vroiam sa imi cumpar domeniu.Doar ca nu ma pricep deloc in HTML sau orice alt limbaj.Asa ca am ramas aici.Acum am descoperit BlogWay un site de pe care iti poti cumpara domeniu .ro dar ce este foarte tare este ca ei iti ofera asistenta si multe filmulete care te ajuta sa intelegi cum sta treaba.Eu sunt deja plictisit de temele invechite de pe WordPress si de tot felu de restrictii de exemplu interzicerea aplicatilor java…

Parerea mea este ca sunt cel putin 50 de avantaje care ti le confera un blog cu domeniu .ro,problema este ca te si costa un pic…Mai exact 200 de ron pe an in care intra:

  • Un domeniu .ro,
  • O platformă de blog bazată pe wordpress,
  • Sute de teme, inclusiv teme premium,
  • Plugin-urile cele mai utilizate,
  • Casute de e-mail nelimitate cu Axigen,
  • Suport 24/7/365.
  • Eu spun ca e un pret bun pentru ceea ce ofera , acum depinde si de tine.Daca chiar vrei ca sa ai un blog serios care la dorinta ta ti-ar putea aduce niste venituri frumusele ,atunci merita pe deplin Blogway.Daca esti lenes si scrii pe blog pentru ca la TV nu ti-a inceput inca programul de pe Taraf, atunci nu ai nevoie de asa ceva.

    In oricare dintre categorii te-ai  situa concluzia este urmatoarea: un serviciu profesional de administrare al blogului de exemplu Blogway iti va face viata mult mai usoara in ceea ce priveste mentinerea blogului.Este oare serviciu profesional de administrare al blogului mai bun decat cel self-mananged?Da,cu siguranta! Cum e vorba romanului: Dai un ban, da stai in fata!

    Articol scris pentr SuperBlog2009!

    Comentarii
    1. ov1d1u spune:

      Salut
      Pai iti faci un cont pe blogspot
      scrii articole interesante, bagi cateva reclame de la ggogle ads si ai rezolvat problema
      cand blogu iti aduce venituri atunci cred eu ca te poti gandi sa treci la nivelul urmator.
      bun articol apropo
      ciao

    2. Tony spune:

      Si tu ai folosit un proverb :))
      Ce fain!

    Lasă un răspuns

