Ipocrizii politice…

Posted: Noiembrie 4, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , , ,

Ma uitam si eu ca tot omu’ pe internet sa mai vad care mai e treaba si dau peste filmuletul asta:

Pana aici nimic special,dar un ochi mi-a fugit la primu comentariu care zicea asa:

any2303 (2 days ago) : …si cand te gandesti ca fac chestiile alea pe banii nostrii…

Exceptand faptul ca a pus puncte de suspensie si la inceput si la sfarsit fara rost,fara sa bagam de seama „si” de la inceput care ne arata ca ea a mai zis ceva inainte,nu poti sa nu observi prostia ce este transmisa ca gripa prin cuvintele tembelului/ei . Cica cand te gandesti ca ei fac asta pe „banii nostrii”…si daca eu nu vreau sa ma gandesc ca fac asta pe bani nostri ,crezi ca dupa ce ti-am citit comentariul de mizerie voi avea o revelatie si voi spune: CUM?PE BANII NOSTRI???NU POT SA CRED ASA CEVA!!! Nu serios? Any23(03) ,fatuca draga, mai inchide mama televizorul ala ca prea mult te-ai uitat …

Urasc printre multe alte chestii oamenii astia prosti care vin ei si ne zic ,ma da cand te gandesti…. , daca te gandesti mai bine sau adauga ei ceva de banii lor.Da ce ma intereseaza pe mine ca aia stau acolo pe banii tai? Crezi ca stau numai pe banii tai? Pe banii mei nu stau? Sau cum, ce or fi zis aia de acolo…Bai, gata! Nu se mai poate deci stam numai pe banii lu’ any ,pai ce mama dracu… Si se dau ei miezul din bulz oriunde pot comenta cu texte impertinente spunand ca: de asta e Romania unde este,ca ei ne fura ,si daca vede ca nu o/il baga nimeni in seama si nu ii da un reply frumos incepe : Hoti!!! Jos cu tot neamu’! Daca chiar nici asa nu merge atunci incepe sa-si bage in tot ce apuca ca ea e furata , ca doar ea …

Sunt si obsedatii astia de messenger, imi pare rau ca nu mai am conversatia sa va arat…Cica intra in vorba un pitpalac din asta cu care nu vorbisem in viata mea ( o sa incerc sa reproduc exact) si zice:

Prostu’: Sal cf?

Eu: Bine cine esti?:)

Prostu’: Nu conteaza imi dai comm?

Eu: Da-mi blogu’ sa ma uit

Prostu’: Ce-i ala? (Ras prostesc)

Eu: Pai si atunci la ce vrei comm?

Prostu’ : [ aici baga linku] la Hi5 normal! (ras prostesc)

Eu: Nu am hi5

Prostu’: Cum nu  ai ,mi-a zis mie cineva ca ai [nu ma cunoastea nu aveam prieteni comuni nici nu stiu cum a ajuns in lista)

Eu: E prost ala care ti-a zis.

Prostu’: Esti nesi , da sa-mi lasi cand ai tu timp da?

Eu: [confuz] Asa voi face (asteapta tu…)

Prostu’: Bn sal

In secunda urmatoare am sters id si m-am rugat ca specimenele sa stea departe de id meu…

Tot asa mai sunt unii care nu stiu cum sa se bage in seama ca sa le viziteze si lor cineva bloguletul de cacat si te intreaba: ce parere ai despre x sau y (deobicei politicieni) si fara sa ii raspunzi macar ,el o sa iti dea: i’uite ce am scris eu![link]

Acum un mesaj sincer pentru toti prosti tarii care se dau ei destepti si inteligibili pe site-uri culinare si pe unde apuca :

SGPL !!! In traducere libera: Sughita Paul

Comentarii
  1. Tony spune:

    Ala e penal, ce mai? =))

Lasă un răspuns

