Quelle

Posted: Noiembrie 8, 2009 in SuperBlog
Etichete:, , , ,

Site-ul firmei de îmbrăcăminte Quelle , este, din punctul meu de vedere foarte bine sintetizat şi stilizat. Structura permite o accesare facilă a produselor căutate , fără să mai trebuiască să îţi pierzi minute bune pentru a găsi ceea ce cauţi. În mare, din această perspectivă, site-ul merită felicitat.

Dar nu neaparat aspectul contează la fel de mult ca şi continutul. Ceea ce face site-ul Quelle unic este varietatea de produse de o calitate excelenta oferite. Într-un articol anterior am scris despre o ţinută de pe site. Şi am rămas impresionat de câte posibilităţi am avut în crearea ei.

Un alt lucru care mi-a plăcut a fost faptul că toate cadourile pentru copii cu ocazia Crăciunului sunt la reducere. Dar nu numai cadourile , o gramada de alte produse care, în alte părţi te-ar costa mult mai mult. Site-ul Quelle îţi oferă alternativa inteligentă pentru achizitionare unui produs de calitate superioară la un preţ accesibil.

Principalele calitaţi ale site-ului sunt urmatoarele:

1. Nu trebuie să te chinui sa gaseşti produsul dorit,motorul de căutare foarte avansat face asta pentru tine într-un moment;

2. Preţurile sunt mult mai mici decât în alte părţi si chiar şi aşa, multe dintre ele sunt la reducere!

3. Calitatea produselor;

4. Gama largă de produse din care poţi alege;

5. Aspectul plăcut şi simplu al site-ului. Nu contează cât de bine te descurci cu internetul, pe site-ul Quelle nu vei avea probleme.

Acestea fiind spuse, un singur lucru mai am de adăugat şi anume: Cumpărături plăcute!

quelleArticol scris pentru SuperBlog2009!

Comentarii
  1. nuexist spune:

    eu stiam ca sunt in pragul falimentului :-??

Lasă un răspuns

