Semnal pierdut

Posted: Noiembrie 9, 2009 in SuperBlog
Etichete:, , , ,

Era o iarna geroasa.Pe grinda casei mele turturii imensi rezistau cu hotarare frigului de afara. Eu eram inauntu, alaturi de Mihai si Vlad tovarasii mei. Alaturi de noi  si routerul portabil wireless 3G-6210n singurul lucru care ne mai facea sa tinem legatura cu lumea din „afara”. Totul parea un basm, crestele muntilor taioase si varfurile incarcate cu omat ne faceau pe mine si pe prietenii mei sa traim una dintre cele mai frumoase vacante de care avusem parte.

Totul era mirific, geamurile aburite pe care erau desenate fete zambarete, semineul arzand profud, chipurile noastre pe care se putea citi pacea interioara.Ne-am petrecut asa, zile in sir. Doar simtindu-ne bine. Din cand in cand Mihai mai iesea afara sa vada temperatura afisata pe termometrul aflat pe prisa casutei noastre alpine. Insa degeaba…era acoperit de un strat gros de gheata ce nu avea sa cedeze pana la venirea primaverii. Vlad este un tip informat asa ca folosind putinul semnal radio de care dispuneam ascultam zilnic buletinul de stiri de la ora 1. Apoi dupa aceasta ca o culme a rusticii excursiei ne cuplam la internet si jucam GTA in retea pana la venirea intunericului.

Timp de cinci zile armonia fizica si spirituala pe care eu impreuna cu ai mei tovarasi o resimteam pe trupurile noastre acum mai usoare si lipsite de stresul avut inainte de a veni aici a fost principalul motiv pentru care ne-am hotarat sa ne prelungim „sejurul” cu inca trei zile.

Insa, o vorba circula printre romani si anume: Ce e mult strica. Asa ca in urmatoarea noapte in care ar fi trebuit sa fim in orasul nostru monoton alaturi de poluare si zgomot , ghinionul s-a abatut asupra noastra. Unicul stalp de electricitate care aducea cu sine curentul necesar pentru un trai decent s-a rupt fara a se stii cauza exacta.Asa ca am ramas , fara radio, fara telefoane, fara caldura, fara nimic. De la aceea atmosfera pasnica ce tihnea in aceea incapere acum o panica acerba se contura pe peretii cabanutei. Eram dezorientati deoarece venisem adusi de proprile masini care in acel moment nu mai puteau sa coboare din cauza zapezii imense. Asa ca am ramas sa ne gandim…

Dupa trei ore de stres si idei sinucigase scoase ca dintr-un film de groaza, am reusit pana la urma s-a elaboram un plan. Un plan, parca scos din serialul de supravietuire a lui Bear Grylls. Ne pregatisem mental si sufleteste pentru ce era mai rau, mai ales ca nu aveam nici macar echipamentul necasar pentru o asemenea tentativa de coborare a muntilor cu pasul ,in conditii extrem de dificile.

Cand s-a dam s-a iesim pe usa ce sa vezi…Sus pe masuta din lemn de nuc sub o foaie neinsemnata statea ascuns regeste routerul portabil wireless 3G-6210n…De care uitasem complet! Mi-am aruncat ghiozdanul din mana si am fugit sa-l iau. Baietii speriati intrebandu-se ce sa intamplat au venit dupa mine in casa. In acel moment le-am aratat ceea ce avea sa ne salveze.

Insa in ciuda asteptarilor mele ei nu pareau prea fericiti, mi-au spus ca tot degeaba… nu este curent.Si fara curent nu avea sa mearga. Ce nu stiau ei este ca routerul portabil 3G-6210n are un acumulator Li-ion care fiind incarcat ne-a permis sa lu-am legatura cu autoritatile si sa ne fie trimise ajutoare.

Basmul transformat in cosmar s-a terminat gratios in siguranta. Si asta numai datorita routerului wireless, caruia si acum ii sunt recunoscator si imi voi pastra sentimentul alaturi de tovarasii mei ,caci din lucruri mici carora nu le-ai dat atentie pana atunci pot sa iti salveze viata.

Articolul este scris pentru SuperBlog 2009! Si este adaptat dintr-o situatie reala…

Comentarii
  1. Fa-ma sa inteleg, fete zambarete, sau fetze zambarete?:))

  2. Teodor spune:

    Fetze:D Chiar daca „tz” nu e in toiul limbii;)) Alte sinonime ca sa fiu sigur ca ai inteles: chip,figura.:D
    Sper ca este elucidat misterul…

  3. zahdiva1 spune:

    Mi s-a făcut o poftă nebună de iarnă. :X
    M-ai fermecat cu descrierile alea.

  4. Teodor spune:

    S-a speram ca si juriu apreciaza spiritul artistic:))

Lasă un răspuns

