M-am gandit mai bine…

Posted: Noiembrie 10, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , ,

Eu mai gandesc uneori! Pana acum aveam obligatia  civica considerata de nimeni altu decat de mine sa ii sfatuiesc pe toti visatorii unui trai mai bun dupa votare  sa isi traga doua palme.  Aveam impresia ca mersul la vot nu e altceva decat o alta forma de a-ti petrece duminica… Am mers pe principiul rational ca din variantele posibile, A B C D nici una nu ajuta cu nimic ba mai mult infecteaza si mai rau rana. Asa mi se parea normal firesc si corect. Acum insa ceva ciudat s-a intamplat in capul meu… am zis cam asa: Nu merg romanii la vot da? Sa spunem ca au rationat si ei ca mine si nu se duc ca nu au de ce… Ma dar eu am uitat ceva. In tara asta nu sunt numai romani. Sunt si germani si turci si UNGURI… care astia se duc la vot. Am scris unguri cu majuscule pentru ca sunt cei mai multi si au si un candidat la presidentiale pe ala numit sugestiv „de sacrificiu”, Kelemen Hunor( sa ma ierte daca nu am scris bine numele) . Treaba sta asa: daca noi nu ne ducem la vot si ungurii se duc ( si se vor duce) atunci noi desi majoritari pierdem contra lor.

Si sa vezi distractie cu unguru’ presedintele Romaniei. Transilvania se duce la ei Moldova de vanzare, Constanta regatul lui Mazare, Muntenia se duce la rusi si lista poate continua. Ok poate nu chiar in halul asta ceea ce vreau sa spun este ca EU nu m-as simti in siguranta in Ungaria. Da in Romania cu un presedinte ungur?

Suna ca un film de groaza si ce e mai rau e ca se poate intampla…ca sa intelegi mai bine : e ca si cand banii tai ar fi administrati de partidul pensionarilor…Jalnic nu? Da cam asa…Fac apel la toti cei care au drept legal de vot sa se duca sa voteze pe oricine!!! Numai nume de roman sa aiba…

Haide! La vot cu voi!

Asta-i unguru’:

ungur

Comentarii
  1. Tony spune:

    Uite mai ca din punctul asta de vedere nu am privit!
    Deci, dragi romani, mergeti la vot si votati pe oricine cu nume de roman, in afara de basescu!

Lasă un răspuns

