Miley Cyrus nu suporta filmele ‘Twilight’

Posted: Noiembrie 19, 2009 in stiri
Etichete:, , , , ,


Sa nu o luati in calcul pe Miley Cyrus atunci cand numarati fanii filmului ‘New Moon‘, pentru ca vedetei in varsta de 16 ani nu ii place seria.

„Nu am vazut si nici ca o sa-l vad vreodata” a spus Miley intr-un interviu recent la radio, in culisele concertului ei. „Nu cred in el. Nu-mi plac vampirii.”

„Nu-mi place lupul care iese din ecran atunci cand ma uit la televizor noaptea. Nu-mi place. Nu vreau sa am de a face cu el. Nu-mi plac tricourile. Nu-mi place nimic la el,” a adaugat ea.

Trecand peste spusele ei, ea realizeaza ca e una dintre acele adolescente care nu a intrat in fenomenul fanteziei ‘New Moon’.

„Ma simt aiurea pentru ca toata lumea iubeste filmul, entuziasmati, si eu sunt ceva de genul. ‘Nici nu vorbesc despre el'” a recunoscut mica diva.

s

Lasă un răspuns

