Visele s-au adeverit!

Posted: Noiembrie 19, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , , , ,

Ma uitam cu dispret la OTV acum cateva luni din greseala sau nu, cum vrajitoarea Lenuta si restu neamului de vraci tristi isi strangeau in nas energia magica cu care aveau sa-i gasesca pe Elodia si compania. Si ma gandeam ca daca ei au asemenea puteri (care ma rog nu mergeau… m-a gandit ca bateria e moarta si de asta) eu de ce nu as avea. Si chiar in noapte aceea, am avut un vis. Unul in care un panda negru cu un gratar incins in mana ii hranea cu forta pe sclavii lui care erau biciuti pana la moarte dupa ce ii mancau delicatesele.

A-ti spune ca e o prostie si eu as spune la fel si sincer sa fiu am si ras ceva. Dar mai tarziu,adica cam acum 10 minute mi-am dat seama ca am puteri paranormale. Am aflat ca panda cel negru era defapt Vanghelie iar gratarul era chiar gratarul pe care il foloseste sa de-a mici la prostime multime.

De ce spun ca am puteri paranormale totusi? Pentru ca un om a murit inecat cu un „mic electoral”… trist nu? Batranul era din Dambovita, o cam avea el cu paharutu’ ca una mica nu strica si dupa masa electorala copioasa HOP! Micul nu s-a dus in jos, omul s-a inecat si catastrofa s-a produs… PRIMUL OM OMORAT DE CAMPANIA ELECTORALA! Am reusit si asta…

Oare acum ce urmeaza? Un om s-a sinucis cu steguletul de campanie al candidatului X. S-au pentru ca e vrajeala cu gripa, micii cuiva garanta „vor avea” AH1N1. Mai e un pic si vedem atunci icebergul de distractie ce ma v-a lovi in plin pe mine, iar pe alti ii va face sa isi piarda job-urile, banii, viata…Ca de, asa e aici la noi…

P.S: Chestia cu micu’ e cat se poate de serioasa…Dumnezeu sa-l ierte pe primul om  care a fost omorat de nemiloasa campanie!

Comentarii
  1. Florin spune:

    Cand am auzit am ras 5 min.. Stav-ar micun’n gat ! :))))

  2. ateologu spune:

    Cei care cred în democraţia adevărată au doar două opţiuni duminică:
    – votul ca aici: http://www.youtube.com/watch?v=WReTbvWd_mg
    – votul anulat

    Dar în niciun caz să stea acasă, că aşa nu se schimbă nimic.

    • Teodor spune:

      Te contrazic, dupa alegeri se va schimba ceva. Presedintele. Atat. Un alt nume care o sa faca ce au facut si ceilalti, mai conteaza cum il cheama? Deloc. Este prezentul continuat in viitor. Simplu…

Lasă un răspuns

