Sa fie o randunica? Sa fie un BMW? NUUU e SuperTEO!

Posted: Noiembrie 20, 2009 in SuperBlog
Etichete:, , , , , , , , ,

Viziunea 1 cu Bold.

Viziunea 2 cursiv.

Ve-ti vedea despre ce e vorba.:P

Seara ora 7. In mijlocul Bucurestiului o spargere la casa de amanet de pe strada Falimentul colt cu Speranta. Hotii folosesc doua pistoale cu alice si o sperie pe casiera sa le dea toti banii. Jaful este in desfasurare cand… in partea opusa a orasului SuperTeo(adica eu) aude cu Superauzul sau cum matele ii ghiortaie a foame. Asa ca se indreapta spre centru cu Supermasina sa cu caroserie calvanizata si culoare alb metalizat spre cel mai „de fite” restaurant din Bucuresti. Alaturi de el EeePC 1101HA SeaShell laptop-ul cu autonomia sporită şi greutatea redusă. Intre timp hotii incarca toti banii si se indreapta spre iesire…Eu.Stau la semafor. Se face verde, si incep sa ma indrept cu viteza de croaziera de 35,3 km/h catre restaurantul Foamne de pe strada Lui Stefan cel mare, puternic, curajos, patriot, iscusit, iubaret si sfant. Pentru ca ma plictiseam la stopuri navigam meniul online incercand cu superTalentul meu de alegere al felurilor de mancare sa ma decid intre friptura de vita sau escargot. Hotii s-au urcat deja in masina si cu scartait de roti si ambreiajul topindu-se plecara spre libertate. Politia deja alertata era pe urmele lor reusind sa-i tine pe un singur drum nu prea aglomerat pentru a nu produce prea multe daune… Eu in acealsi timp, m-am gandit ca nu am de ce sa o mai iau prin centru si am tras de volan pe scurtatura neaglomerata pe care nu mai fusesem in viata mea. Si ce sa vezi? O masina neagra venea cu peste 100 km/h spre mine.

Hotii care si-au dat seama de vointa politistilor care aveau de gand sa-i faca sa derapeze aveau nevoie de ostatici. Si norocul le-a tresarit, din fata o masina venind cam cu vreo 15km/h era tinta perfecta pentru acaparat. Inauntru masinii un fraier speriat cu un S pe piept.  I-au blocat fraierului calea si i-au oprit masina care cu greu a reusit sa incetineasca…

Si cum ziceam mergeam in masina si ce sa vezi? Nebunii aia care mergeau cu 100 pe ora m-au blocat… soferi amatori,imi spun eu. Nici sa conduca nu stiu. Ma dau jos sa incerc sa le spun ca aici nu se parcheaza…ce Dumnezeului nu au vazut semnul? Dar ei scot niste arme la mine si mi-au zis sa ma intind pe jos. Eu apreciez umorul si am inteles ca vin de la un bal mascat, dar gluma e gluma cand mi-au dat cu benzina pe masina si i-au dat foc m-am cam suparat… Dar pareau tipi de treaba, mi-au scos laptopul si m-au lovit in cap cu el, apoi m-au bagat in masina lor…probabil sa ma duca la spital. Totusi, nu inteleg de ce mi-au legat banda adeziva la gura si mi-au pus un sac pe cap. Probabil erau doctori si era o procedura cine stie…

Ne-am dat jos din masina si i-am pus pistolul la cap,i-am dat foc la masina, l-am lovit cu laptopul dar inca mai misca. L-am aruncat in masina si l-am imobilizat. Prostu’ zicea ca se simte bine si ca nu vrea sa mearga la spital, ne-am zis ca e de la lovitura… apoi i-am pus banda adeziva la gura. Am plecat cu el dar politia ne-a prins repede din urma si nu si-a dat seama ca era un ostatic cu noi. Ne-au lovit in lateral si am derapat. Tot ce am mai putut vedea a fost un laptop zburand spre mine…

Bai dar prost stiu astia de la salvare sa conduca, au facut accident cu masina de politie… Si era sa-mi strice si laptopul EeePC 1101HA SeaShell de la ASUS…Dar nu a avut nimic l-am curatat un pic de sange si mergea chiar mai bine! Politia i-a luat pe cei de la Salvare probabil pentru mai multe informatii iar mie mi-a trecut un gand prin cap: Acum vreau sa mananc inca imi e foame, deci? Escargot?

Si asa SuperTeo a salvat ziua…

P.s: Nu mai aveau escargot.

P.s2: Sa-mi zica cineva ce e ala escargot!

P.s3: Sper ca a-ti inteles ce m-am chinuit eu sa spun aici.

P.s4: Dar am mancat o Shaorma la Romica cu carne dietetica…

P.s5: Acum trebuie sa ma intorc cu autobuzul…

Comentarii
  1. Tony spune:

    Stai sa vad daca m-am prins: ai povestit din perspectiva hotului si din perspectiva ta, nu? 😕
    Oricum, felicitari pentru poveste, e faina!!

  2. Mihai spune:

    Prea tare, articolul asta chiar imi place, foarte fain facute partea bolduita si cea in italic. Smart thinking 😉

    @Tony: da, asta a dorit sa faca.

Lasă un răspuns

