Welcome to Malibu, biatch!

Posted: Noiembrie 21, 2009 in SuperBlog
Etichete:, , , , ,

Mi s-a propus o tema foarte interesanta. Eu, impreuna cu EeePC 1101HA SeaShell laptopul cu autonomia sporită şi greutatea redusă aveam sa mergem in vacanta. Dar unde ? Pentru ca lumea e asa mare si timpul asa scurt… Am facut in orice caz o lista cu posibilitati si argumentele lor.

Dar mai intai as vrea sa vorbim despre EeePC 1101HA SeaShell. Pe langa numele destul de lung pe care oricine il remarca trebuie sa amintim ca noul laptop de la Asus are o autonomie de pana la 9,5 ore si o greutate echivalenta ca cea a unui aparat foto sau a unei camere video. Desemenea trebuie sa spunem ca „SeaShell” nu este numit degeaba, cu linii placute ochiului si finete imaculata EeePC 1101HA SeaShell este ca o bijuterie. Acum sa trecem la lucruri serioase…care sunt alternativele mele de a-mi petrece vacanta exotica alaturi de laptopul meu Asus?

1. La mare la Bulgari. Este „exotic” nu costa multa, nu e Romania, cazarea si distractia ieftine cat se poate si in rest doar voie buna iti trebuie. Acum in Bulgarie e o problema… nu as avea curajul sa merg cu laptopul la plaja. Pentru ca nu as mai veni cu el…

2. Hawaii. Aici e alta treaba… Nu as mai avea nici-o retinere sa imi scot laptopul la lumina pe plajele cu nisip fin si cu apa de un albastru cerest. Dar ma gandesc ca cineva l-ar putea confunda cu o bijuterie adusa de mare si atunci s-ar putea sa trebuiasca sa le explic un pic despre ce e vorba…

3.Italia- Lido de Jesolo. Ador statiunea asta… am fost aici de doua ori si de fiecare data am fost fermecat de plajele impecabile, conditile remarcabile de cazare si desi eram in Italia si eu roman, toata lumea a fost calda si primitoare! Asta ar fi unul dintre locurile de unde as vrea sa trimit mail-uri la prieteni cu ajutorul laptopului meu spunandu-le cat de fumos e sa tastezi un mesaj in fata unui soare ce rasare si cu o briza rece ce te-nfioara.Adorabil…

4.Miami Florida- Ma enerveaza faptul ca inca nu am reusit sa ajung in Miami… de felul meu sunt plimbaret si am vizitat o multime de locuri interesante. Mai am insa o lista lunga care cuprinda o mare parte din U.S.A… Dar de ce as vrea in Miami? Intrebare retorica… pentru ca este extrem de frumos si inspira o atmosfera de lux si confort in tot ce te inconjoara! Pana la urma cred ca laptopul meu s-ar simti cel mai bine in Miami pentru ca lucrurile bune trebuie duse in locurile bune! Si acum serios vorbind, inainte sa plec in Miami chiar mi-as lua un laptop de la Asus cu autonomie mare pentru ca o sa am o multime de lucruri de scris de acolo!

5. Romanie-Marea Neagra de gunoaie Gata cu exotismul! Inapoi pe TERRA. E criza oameni buni, e adevarat as prefara ca Asus-ul meu sa nu vada ghiortani cu cruci cat capu si pitipoance cu masini Second 90′ dar bugetul necesar la noi chiar daca e un pic mai mare decat la Bulgari iti da dreptul sa te simti bine in legea ta! La Vama Veche pentru petrecareti la Mamaia pentru fitosi la Eforie pentru tratament oriunde te-ai duce gasesti ceva pe gustul tau. Si in plus te simti acasa alaturi de oameni ca si tine. Cred ca asta e cel mai important, ca tu in vacanta desi nu in taramuri exotice sa ai parte de un timp exemplar alaturi de prietenii,parintii,rudele si aparatura de care ai nevoie ca sa fi intotdeauna conectat cu lumea: Asus EeePC 1101HA SeaShell!

Articol scris pentru SuperBlog2009!

Comentarii
  1. Tony spune:

    Am ramas cu gura cascata la final. Ai enumerat 4 puncte super faine si vii la final cu Marea neagra…inca rad de idee, oricum felicitari!

  2. Tony spune:

    Rad intr-un sens pozitiv*, sa nu intelegi gresit 😉

  3. La Vama Veche e pentru rocheri ca mine, domne! Nu pentru petrecareti :))

  4. Teodor spune:

    @Iulia Diana Mihai: Iti dau dreptate nu prea am trecut prin Vama, doar ce am auzit de la prieteni…

Lasă un răspuns

