Leapsa

Posted: Noiembrie 25, 2009 in Pe blog
Etichete:

O am de la BadPisi asa ca ma simt obligat sa o duc mai departe. Acestea fiind spuse;)) :

1.In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi ?!

Nu ma reincarnez, daca m-as reincarna as vrea sa fiu porc. Are orgasmul imens.

2.Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?!

Sinceritatea si corectitudinea.

3.Care`i culoarea preferata pt haine?!

Pfff, cu moda nu o am. Cred ca alb cu negru sau combinatii inchise oricum.

4.O calatorie pe care ai vrea sa o faci si tara pe care ai vrea sa o vizitezi ?!

Japonia. Pentru ca japonezele sunt sexy si pentru ca am vazut pe Discovery un restaurant in care penisul e o delicatesa. Vreau sa imi duc prietena acolo.

5.Citatul/zicala preferata?!

La dracu’ cu tot!

6.Ce ti`ar placea cel mai mult sa faci ?!

Pai nu ma pot hotara. Sa fiu sofer de Formula I ( este o pasiune nu sunt imatur ), sa devin presedinte ca sa-mi pot da demisia. Sa-i ajut pe cei fara posibilitati pentru ca sunt o fire sensibila… Sa merg pe luna. Dar daca e sa fie realizabil atunci as vrea o Shaorma.

7.Daca nu ai face ce faci in fiecare zi, cu ce ai vrea sa`ti ocupi timpul?!

Probabil creind filmulete,melodii,texte,poze amuzante parodii si alte chestii care ar aduce zambetul pe buze unora. Asta incerc si acum, doar ca timpul nu imi permite.

Mersi din nou pentru leapsa:P O sa o continui si eu dandu-le leapsa urmatorilor: World Changed, Nametii, Prostioare Urbane si Iuliei Diana Mihai.

Comentarii
  1. Axel spune:

    mersi pentru leapsa. O voi pune deseara 😉

  2. Tony spune:

    Ajung la zi cu articolele pentru SuperBlog si o fac!

Lasă un răspuns

