De ce?

Posted: Noiembrie 27, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , ,

Am multe intrebari, nu am destule raspunsuri. Aud mereu eu cred ca, ma intreb mereu de ce. Sunt multe chestii asupra carora ma uit cu un „De ce”  urias… DE CE?

  • De ce oamenii mananca inghetata? Oricum e apa inghetata.
  • De ce trebuie sa fie mereu autobuzul plin?
  • De ce uit mereu numele fetelor?
  • De ce merg uni oameni la supermarket cu pungi? Mie de fiecare data imi dau de acolo…
  • De ce sa alerg si sa tin cure de slabire? Oricum ma voi ingrasa la loc dupa ce termin.
  • De ce sa votez? Oricum nimeni nu tine cont de parerea mea.
  • De ce invatam chestii inutile? Oricum uitam in doua zile.
  • De ce avem zile libere in care trebuie sa mergem la „recuperari”?
  • De ce se numeste orasul Baicoi, Baicoi?
  • De ce i-ar da cineva un nume ca asta?!
  • De ce atunci cand nu am chef de nimeni telefonul meu suna continuu?
  • De ce laptopul se descarca mereu inainte sa imi termin munca pe el?
  • De ce oamenii se cearta? Nu ar fi mai usor sa se bata? Ar termina mai repede.
  • De ce se injura in trafic? Oricum nu ajuta…
  • De ce toate femeile sunt numite cand fac ceva rau „blonde”? Iar daca o blonda face ceva rau, ea cum se va numi?
  • De ce discriminam negrii?! Asta ne distrage atentia de la tigani…
  • De ce mancam guma? Ne este chiar asa de lene sa ne spalam pe dinti?
  • De ce i-a taiat sotia suvita lui Basescu? Pe mine ma amuza…
  • De ce se taie porcul de craciun?
  • De ce nu se taie o capra de exemplu?
  • De ce se spune ca e mai greu sa fi femeie? Eu sunt de parere ca e mai greu sa fi barbat langa o femeie.
  • De ce oamenii au relatii, se casatoresc? Asta este asa numita colaborare suportiva pe termen lung?
  • De ce si-ar da uni oameni gauri in cap ca sa isi introduca metale in fata? Daca sunt chiar asa de disperati nu pot sa isi lipeasca un abtibild pe cap?
  • De ce oamenii au impresia ca atunci cand beau e misto ? Pana la urma tot ce e diferit este crapatura din asfalt cauzata de capul tau…
  • De ce fumeaza uni oameni?
  • De ce daca s-au apucat de fumat, uni oameni vor sa se lase?
  • De ce e la moda sa zici ca te lasi de fumat?
  • De ce vor uni tatuaje?
  • De ce sunt nevoit sa ascult cum altii asculta manele?
  • De ce legea nu imi permite ca la peste 68 de Db a unui radiocasetofon apartinand un cocalar ce asculta manele sa il zdrobesc? Casetofonul.*
  • De ce ne place berea?
  • De ce vinul e mai bun?
  • De ce ascultam muzica?
  • De ce s-a inventat maneaua?
  • De ce nu traim mai mult?
  • De ce ne facem atatea probleme? Oricum murim. Mai devreme sau mai tarziu…
  • De ce exista ipocrizie? Dar, sarcasm?
  • De ce exista Romania?
  • De ce este Romania, Romania?
  • De ce omul ar trebui sa aiba 3 mese pe zi?
  • De ce mi-ar spune cineva ce sa mananc la fiecare masa?
  • De ce nu pot manca friptura la 7 am?
  • De ce nu isi poate lua toata lumea carnetul de la 16?
  • De ce daca mor atatia oameni in accidente auto, masinile nu-s facute din beton?
  • De ce scriu toate astea?
  • De ce ma intreb asta?
  • De ce…

* In capul cocalarului.

Comentarii
  1. ION MITRICA spune:

    :)))Eu eram la nasul fratelui ,el se insura si cum e obiceiul nasul sa faca o masa ,ne-am dus la el inainte sa ajungem la biserica .Acolo avea numai specialitati gustoase…am servit cat am servit dar el tot insista sa luam:)).La un moment dat l-am intrebat:DAR DE CE?;la care rasp.lui a fost:ca asa e bine:)asa am auzit si eu ca asa e bine:)))daca masinile ar fi de beton atunci ar da faliment cei cu benzina si cei cu motorina:)n-ar mai fi masina ar fi casa:)))frumoase intrebarile tale:)tari

Lasă un răspuns

