Romanika Blog trece peste hotare

Posted: Decembrie 3, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , ,

Dupa ce timp de aproximativ 10 luni am lucrat exclusiv la acest blog, mi-am spus ca ar fi bine sa extind raza de actiune a ideeilor mele. Asa ca am mai dat nastere unui blog. Si mai exact lui : El Înţelepto’. Un blog de divertisment pe teme diverse. Momentan blogul este la inceput, dar voi veni cu multe lucruri interesante pe care sper ca le veti savura cu placere.

Pe El Intelepto isi va avea deasemenea „casa” locul unde filmuletele realizate de mine in colaborare cu Romania the land of Manelism vor fi puse, comentate de mine de voi, pe larg.

Sper sa apreciati ideea, sper sa va placa continutul, sper sa fiti incantati de blog. Va multumesc si in numele celor doua bloguri va transmit un mesaj: Sunteti asteptati cu multe articole si filmulete interesante pe ambele bloguri!

Lasă un răspuns

