Scrisori intre soti

Posted: Decembrie 7, 2009 in 1
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Draga sotule,
>>
>> Iti scriu aceasta scrisoare deoarece vreau sa te parasesc
>> pentru totdeauna
>> Am fost o sotie buna pentru tine (cred eu), timp de 7 ani
>> si nu am nimic sa imi reprosez
>> Ultimele doua saptamani au fost iadul pe pamant.
>> Seful tau m-a sunat sa imi spuna ca ti-ai dat azi demisia,
>>
>> iar asta a fost picatura care a umplut paharul
>> Saptamana trecuta,ai venit acasa si nu ai observat ca mi-am
>> aranjat parul si unghiile,ti-am gatit mancarea ta preferata
>> si am
>> purtat chiar si o rochie de satin noua
>> Tu ai venit acasa si ai mancat in 2 minute, apoi ai mers
>> direct la somn, dupa ce te-ai uitat la meci
>> Nu imi mai spui ca ma iubesti, nu ma mai atingi…
>> Ori ma inseli, ori nu ma mai iubesti, indiferent care din
>> aceste doua lucruri s-au intamplat,PLEC.
>>
>> P.S. Daca incerci sa ma gasesti, mai bine renunta.
>> FRATELE tau si cu mine ne mutam impreuna in West Wirginia !
>>
>> Sa ai o viata minunata !
>> Fosta ta sotie
>>
>>
>>
Draga fosta sotie,
>>
>> Interesanta scrisoarea ta.
>> E adevarat ca am fost casatoriti timp de 7 ani, insa faptul
>> ca „ai fost o sotie buna” e mult prea departe de
>> adevar.
>> Vizionez meciuri atat de mult fiindca m-am cam saturat sa
>> ma tot cicalesti. Imi pare rau ca nu a mers.
>> Ba da, am observat ca te-ai tuns aproape zero saptamana
>> trecuta,
>> insa primul lucru care mi-a venit in minte a fost:
>> „Arati ca un barbat!”
>> Mama mi-a spus ca mai bine nu spun
>> nimic decat sa spun ceva urat.
>> Cand mi-ai gatit „mancarea favorita”, probabil ca
>> m-ai confundat cu fratele meu, fiindca eu nu mai mananc porc
>> de 7 ani.
>> Am plecat direct la culcare dupa meci fiindca am vazut
>> eticheta cu care atarna inca pe rochia ta de satin noua.
>> M-am intrebat daca a fost o coincidenta faptul ca fratele
>> meu a imprumutat de la mine 50 $ dimineata, iar pretul
>> rochiei tale de satin era 49.99$.
>> Dupa toate astea, inca te mai iubeam si simteam ca pot face
>> ceva ca sa mearga intre noi.
>> Asa ca, atunci cand am descoperit ca am castigat la loto 10
>> milioane de dolari, mi-am dat demisia si am cumparat pentru
>> noi doi 2 bilete in Jamaica .
>> Dar cand am ajuns acasa, plecasesi.
>> Totul se intampla cu un motiv pe lumea asta.
>> Sper ca ai viata pe care ti-ai dorit-o mereu.
>> Avocatul meu a spus ca, avand in vedere scrisoarea pe care
>> mi-ai lasat-o, nu vei vedea un cent de lamine.
>> Asa ca, ai grija !
>>
>> P.S. Nu stiu daca
>> ti-am spus vreodata, insa Carl, fratele meu, a fost Carla.
>>
>> Sper ca asta nu e o problema pentru tine.

Comentarii
  1. Tony spune:

    E totala asta, rad intr-una =))

Lasă un răspuns

