Despre patinoare

Posted: Decembrie 13, 2009 in Pe blog
Etichete:, , , , , , ,

Azi am fost pe patinoarul Drumul Taberei(asta e in Bucuresti pentru cei care nu sunt din oras). A fost a doua oara pe anul asta si cum ma asteptam concluzile sunt urmatoarele:

  • Nu prea stiu ce muzica sa puna jongleaza cu colindele si muzica house de nu se poate.
  • E un tip pe acolo care se tot plimba pe gheata si vorbeste la microfon. Ma tot intreb…oare ala chiar e platit sa faca asta?
  • Contrar asteptarilor astazi nu erau fete bune. Ce ciudat…
  • Gheata destul de ok. Mai buna decat in Cismigiu sau Unirii.
  • Ca deobicei m-am amuzant teribil pe seama unora. Astazi chiar cred ca am intalnit unul dintre capii celor care habar nu au ce inseamna sa patinezi. Era un tip cam la 15 ani, destul de plinut si cu talent la cazut din plin. Asta avea o regula la fiecare 10 metri trebuia sa cada. Da o facea cum nu te-ai astepta, ba pe burta, ba pe spate, ba peste cineva.:)) La inceput am crezut ca se prefeace si o face intentionat si ma amuza. Dar cand am realizat ca nu o facea intentionat m-am tavalit in chinuri de ras.
  • Tot tipul ala de pe gheata care vorba la microfon a inceput la un moment dat sa puna copii din astia de sub 9 ani sa cante. Da foarte dragut, dar dupa 20 de secunde de chin fonic am cedat.
  • Per total e destul de ok. Daca chiar nu vreti sa mergeti la film…

Pretul de intrare: Weekend: 15 ron

Restul saptamanii: 10 ron

Inchiriere patine: 10 ron

Ascutire patine: 10 ron

Lasă un răspuns

