Leapsa

Posted: Ianuarie 2, 2010 in Pe blog
Etichete:, , , ,

Am primit-o de la Tony . Mersi pentru ea! Acum hai sa o si „rezolvam”:

1. Ce îți place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

Nu se spune!:)) Dar daca ar fi pe LOCUL 2: Kartingul clar. Si oricine tine de condus masini in general.

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

As incepe sa imi realizez chiar din ziua aceea nu de maine tot ceea ce vreau sa fac in viata. In limitele posibilului bineinteles. Insa DOAMNE FERESTE’ !

3. Dacă ai câștiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Cu siguranta! Si ar fi si mai tare daca as castiga suma asta din ceea ce fac acum! Ca sa am un „premiu” ar muncii depuse. Asa daca castig la loto as fi foarte fericit insa nu MAXIM! („MAXIM AM SPUS!”)

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din țară? Care ar fi titlul articolului?

Cel mai bogat om din Romania divorteaza de foto-modelul britanic (UN NUME CUNOSCUT) din cauza celor 101 de amante!

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

„Te vom iubi mereu rege al blogurilor!” =)) Glumesc, glumesc… sa zica ce vor ei ca eu oricum nu pot sa ii aud.:))

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Frate cei cu intrebarile astea de unde dracu sa stiu eu… probabil o sa scrie: A trait in Romania si asta i-a ocupat  tot timpul!

7. Cand erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Pilot de curse ( inca nu am renuntat la idee), astronaut si Gica Hagi:))

8. Ce ai face dacă ai ști absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eșuezi?

Hai nu serios?! Dar sa spunem ca tu ai sti ca nu ai cum sa esuezi… doboara-mi te rog DIN NOU turnurile gemene!

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoților tăi despre tine?

Bunicul vostru a fost un mare smecher… Si eu il mostenesc in totalitate!

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ți le-ai adresa?

1. Ai fi vrut sa faci ceva in viata pe care nu ai reusit sa il duci la bun sfarsit?

2. Care au fost cele mai importante 3 persoane din viata ta?

3. In cat de putine cuvinte iti poti rezuma viata?

Si cam asta a fost lucrarea de doctorat. O dau tuturor celor din blog-roll-ul meu si cine mai vrea!

UPDATE: M-am gandit mai bine si voi da leapsa aceasta IN SPECIAL( o puteti face toti fara nicio grija) acestor persoane: BadPisi , AudCulori , Babilon , Blogul Nametilor , Iulia Diana Mihai si lui ZangaMan

Comentarii
  1. Pisi spune:

    hai ca o s`o preiau si eu mai tarziu 😀 ms ..

  2. Axel spune:

    Eu am luat-o :d.

  3. tzon3 spune:

    Ti-am „furat-o” si eu 😀

  4. zangaman spune:

    din pacate nu cred ca o sa reusesc sa fac ceva in acest sens intrucat am lasat-o mai moale cu blogul si am inceput sesiunea, dar iti multumesc pentru ca te-ai gandit si la mine!!!

Lasă un răspuns

