Ceva frumos… de prin spitale

Posted: Februarie 5, 2010 in 1
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Defapt, e impropriu sa ii spun spital era un cabinet particular. Si mai precis eram la dentist unde tocmai fusesem chinuit timp de o ora. Nu inteleg de ce dentistul imi zice mereu: nu are de ce sa iti fie frica nu se poate intampla nimic. Cum nu se poate? Lucrezi de 12 ore si ai in gura mea un aparat care e extrem de ascutit in varf si se misca extrem de repede. Nu cred ca stiu eu bine dar cabinetul de stomatologie ofera la fiecara plomba un pierce gratuit? Asa ca baieti imi sunteti de treaba, acum dupa doua ore falca a inceput sa imi revina si aproape ca nici nu mai simt durerea insuportabila pe care am trait-o din plin. Oricum, motivul pentru care scriu asta nu are nicio legatura cu aptitudinile voastre de medici, cat cu doleantele clientilor vostrii. Nu stiu daca ati observat, probabil nu, in caietul agatat de perete, pe care scria: Sugestii si Reclamatii, unul dintre clientii vostrii a scris:

(Asta e caietul)


Pe data de 19.08.2008, un client al vostru a spus(citez): Va rog insistent sa puneti la dispozitia pacientilor un frigider cu bere in sala de asteptare! Va multumesc anticipat! -semnatura-

Aici aveti si dovada ca sa nu fie discutii de genu’: Bah bulagiuleee tu vrei trafic pe blog si te-ai apucat de inventat! Saracu’ om va multumit anticipat dar eu m-am uitat bine si nu era nici un frigider, deci nu e cazul sa vorbim de bere. Cum spuneam si in titlu, ceva frumos. Foarte frumos.

Lasă un răspuns

