No title today

Posted: Februarie 12, 2010 in Pe blog

De la un timp nu mai am aceasi pasiune pe care o aveam cand scriam la inceput. Imi mai aduc aminte uneori ca am un blog, ba chiar doua, pe care ar mai trebui sa scriu ceva. Luna asta implinim 1 an si suntem mandrii de acest lucru. Nu am mai scris, nu am mai filmat, nu am mai facut nimic. Cand am avut idei nu am avut timp cand timp era noi n-am avut chef si tot asa am ajuns sa nu mai postez nimic. Sper sa revin, daca nu iertati-ma, tot ce pot spune este: we came, we saw, we tried.

Comentarii
  1. daninho spune:

    mai sunt si perioade de genul asta

Lasă un răspuns

