Blog?! No shit

Posted: Februarie 25, 2010 in 1
Etichete:, , , ,

Am un blog. Asta e blogul meu cred, nu il mai recunosc. De cand nu am mai fost pe aici comenzile, posturile, comentarile mi se par ciudate?! Ce cauta toate astea aici, sunt ale mele? Oamenii astia vorbesc cu mine? Mda… nici nu stiu de ce am blogul. Adica de ce atunci cand vrei sa intrii nu spune: the administrator has deleted this blog. Pana la urma nu e deloc avantajos sa ai blog. Iti ia din timpul liber, iti creeaza probleme, trebuie sa raspunzi la comentarii de tot felu’… si toate astea pentru ce? Ca unul dintre prietenii tai plictisiti sa iti spune: Parca am vazut filmuletul ala… sti tu care, da ala ala.

Cred ca singurul motiv pentru care blogul asta mai e inca in „viata” e motivul pentru care a si aparut. Mai exact m-am gandit eu  in felu’ urmator: ma sigur o sa ma enervez eu odata rau pe ceva(si chiar asa a fost) si atunci, ce fac? Ma cert de unu singur? NU! Ma cert online ca alti oameni tristi sa vina, sa citeasca si sa spuna si ei cat de prost/destept sunt ca am facut/n-am facut/trebuia sa fac ceva. Acum ca citesc din nou ce am scris observ ca nu are sens. Si ce daca… Blogul meu e un loc „de dat cu capul” deci pot sa lovesc peretele cam din orice pozitie deoarece capul tot o sa ma doara. Asta fiind o metafora gen Salvador Dali (sau asa ceva).

Acum vreau sa ii multumesc prietenului meu plictisit pentru faptul ca probabil imi va citi articolul. Si va veni sa spuna ceva de genu: daa, am citit articolul ala sti tu care…alaa. Clar merita frate! Prietene, ma bucur ca macar tu esti fericit.

In concluzie… in concluzie?! Nu am spus nimic… deci nu am ce sa concluzionez. In caz ca ai fost asa de plictisit si ai citit cumva tot pana aici te anunt ca ti-ai pierdut 3 minute din viata. Pe mine. Merit 3 minute din viata ta? Nu stiu. Eu nu mi-as pierde 3 minute cu mine. Acum voi faceti ce vreti…

Comentarii
  1. Andrei J spune:

    E o diferenta intre blogger inrait care scrie cel putin odata pe zi si blogger de ocazie, cum ai spus tu „Ma cert online ca alti oameni tristi sa vina, sa citeasca si sa spuna si ei cat de prost/destept sunt ca am facut/n-am facut/trebuia sa fac ceva.”, adica cand dau de cacat.

Lasă un răspuns

