O zi cu Youtube

Posted: Martie 2, 2010 in Pe blog
Etichete:, , , , , , , ,

Mai exact vreo 10 minute… E momentul ala nasol al zilei cand e o liniste totala, vecinii nu mai dau cu aspiratorul, cainii dorm, masinile merg mai incet, soferii nu se injura in fine, moment in care nu ai ce sa faci. Si cum la mine in browser site-urile sunt in ordinea: Google, My Blog, Youtube am dat cu banu’ si am intrat pe Youtube. Nu cautam nimic, doar ma uitam. Cum fac tiganii nostrii in magazinele din Spania. Se uita. Probeaza. Imprumuta pe termen necunoscut. Oricum despre Youtube era vorba. Si uitandu-ma eu asa am dat peste asta: Un gras care vorbeste despre nu stiu ce eroare la PSP, Playstation 2/3 habar nam. Cand l-am vazut eram: „Frate, asta vorbeste cu mine?” Apoi: „Frate, asta vorbeste?!”

Va propun un experiment. Dati pe „mute” Youtube-ul si uitati-va la gras cat de implicat sufleteste pare! E demential!!! Si inca o chestie. Daca cumva stiti engleza incercati sa faceti abstractie de ea iar daca nu o stiti acum e momentul in care trebuie sa fiti fericiti ca nu ati invatat-o! Daca nu as intelege ce as spune mi-as baga mana in foc ca vorbeste despre cum un pitic culturist i-a furat ultima bucata de pizza din a 23-a mancata.

M-a facut sa rad pentru 3 minute. Cam cat i-a luat vecinei sa gaseasca priza pentru aspirator. Mda, m-am intors la realitate. Ma duc sa inchid geamu’ iar cred ca s-au fartolit aia gen Burn Out…

Comentarii
  1. pebordura spune:

    AHAHAHA +)))))))) LAGRIMOGEN

  2. keltoighost spune:

    Ăsta e ca reply la postarea mea cu grasa care vrea să fie şi mai grasă.
    Cu toate astea, ce rău eşti mai :))

Lasă un răspuns

