Teoria comentarilor idioate pe Hi5

Posted: Mai 1, 2010 in Pe blog
Etichete:, , ,

Nu am. Am avut. Am fost prost. Nu mai am. Nu mai sunt.

Simplu asa. Hi5 in sine era o idee buna. Din pacate toti „sukarii”, „shogorii”,”sm3k3ryy” au internet. Si implicit au descoperit google. Am prieteni care au Hi5 si sunt oameni de treaba care nu isi sparg sticle de vin in cap ca sa vada cat poate sa intre un ciob in craniu. Insa azi ca si in alte dati regretabile degetul mi-a scapat unde nu trebuie si am ajuns de pe un site(despre care credeam ca e serios) exact pe hi5, unde sincer sa fiu nu am mai fost de mult. Au schimbat multe chestii de prost gust care semaneau cu niste acadele mancate de niste copii de 7 ani cu probleme grave cu dintii si apoi aruncate intr-o groapa cu noroi, insa au ramas inconfundabilele jocuri pe care nu le-ai jucat niciodata si nici nu stiai ca exista dar e obligatoriu sa stii ca un prieten, al unui prieten care a fost cunostinta cu un unchi al ficei copilului verisoarei tale, l-a jucat.

Este clar ca Hi5 prin definitie este un loc in care majoritatea membrilor sunt cei care nu stiu de torrente si s-au plictisit de Chess pe calculator. Dar nu asta este ideea. Esenta hi5-ului sunt comentarile! Acolo e „ciolanu’ „. Cine are mai multe comentarii ala e bastan peste bastani. Si nu lucru asta e foarte nasol, cel mai nasol la hi5 este sa vezi ce fel de commenturi se pot da… Exemplu vazut pe hi5-ul unui prieten: La descrierea pozei scria–> Cu Psp-ul. Pe undeva printre ultimele comentarii vezi: „Cu Psp-ul…”. Cat de intors prin lava incinsa si aruncat in aer de vaduve negree kamikaze poti fi??? E normal ca e cu Psp-ul ca tocmai el a spus asta, si el reia. Dar asta nu e nimic gasesti peste tot. Asta doar mi-a venit in minte. Mai rau chiar decat asta este sa vezi o paluga langa Loganul furat de la germani cu tricou mulat si cu fusta mai mica decat niste boxe normale stand de parca se pregateste sa faca un triplu axel. Si o grupare infinita de nespalate si infecti vin sa comenteze: „PWPP:*:*:*”, „Te besk moolt!”, „Ahh ce sexi esti” si intodeauna e unul care vrea sa se dea simpatic si incepe cu : „Hei imi dai si mie id-ul pentru ca…”.

Fiind in mare o prostie normal ca si detalile trebuiau sa fie prost facute. Am vazut ca unii au aproape 1000 de prieteni. Deci au primit 1000 de e-mail-uri??? Voi sunteti nebuni? Cum sa dai 1000 de click-uri la obezi cu basca care lucreaza ca ospatari si tipe imbracate in salopeta/latex care stau atragator langa aragaz?!

Sunt si oameni normali care au hi5… Dar de ce?!

Lasă un răspuns

