M-am saturat de reclama pe banii mei!

Posted: Iunie 16, 2010 in Fără categorie
Etichete:, , ,

 De ce mereu cand ma duc la orice fast food (Kfc, Pizza Hut, Mc Donald’s, Spring Time, etc.) trebuie sa imi dea pungi pe care sa fie embla firmei si deobicei celelalte magazine din tara. Daca as vrea sa stiu toate magazinele din tara i-as putea intreba sau si mai bine cand cumpar un meniu, chiftelarul ala m-ar putea intreba daca vreau sa stiu unde se afla fiecare magazin din tara si in ce an a fost fondata compania.

 Eu propun ca atunci cand iei ceva la pachet sa-ti dea o punga alba pe care sa nu scrie nimic. Sau daca vor sa merg pe strada cu o punga pe care scrie „Firma Xy7ashasToyota” sa ma plateasca cand o fac. Nu ma deranjeaza efectiv faptul ca mananca de pe urma mea, ma enerveaza faptul ca incearca sa ma fure. Repet, nu va ganditi la bani, nu e vorba de asta. E vorba de mentalitatea folosita in procesul asta.

Comentarii
  1. Iulia Mihai spune:

    Atat timp cat punga e gratis, mi se pare normal sa se face reclama.
    Daca vrei sa nu ai parte de reclama, poti oricand veni cu punga de-acasa >)

  2. Teodor spune:

    :))) Repede imi strici tu tentativele revolutionare.:))

  3. Iulia Mihai spune:

    Aşa sunt eu, party-pooper :))

  4. Tony spune:

    Ce sa-i faci? Eu le mai citesc in timp ce mananc, daca se intampla sa fiu singur, si ma gandesc sa vad daca cunosc sau nu unde vine aia in orasele prin care am mai fost :))!

Lasă un răspuns

