Leapsa (cred ca prima pe anul asta)

Posted: Iunie 26, 2010 in Pe blog
Etichete:

Nu am mai avut demult una pe blog asa ca ii multumesc lui Tony pentru ca mi-a trimis-o si mie.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?

Teodor. Ajunge.

2. Ai porecle? Care?

Nu cred ca am. Adica e posibil sa am dar eu nu le stiu.

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac mult:

Sa vedem. Trista e Hey Soul Sister de la Train, perfecta nu cred ca exista, iar 3 care imi plac destul de mult as spune ca: 1.Eminem-Not afraid 2.Billionaire a lui Travie McCoy si nu stiu. A 3-a depinde de zi.

4. Ai animal de casă? Care?

Momentan nu, am avut. Acum vreau sa-mi cumpar caine.

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

CracknessShow

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trisa, fără Google!

„Orice ai face este nesemnificativ, important e sa faci ceva.”-Gandhi

7. Desenul animat preferat din copilărie.

Viata cu Louie

8. Îti place îngheţata?

Da. Doar ca nu prea mananc inghetata chiar daca imi place.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Nu stiu. Desi nu as vrea altul…

10. Zi-mi un banc!

Sti ce fac pestii cand sunt multi? R: Bancuri.

O dau mai departe la cine o doreste.

Lasă un răspuns

