RromâniaWTF 2

Posted: August 4, 2010 in Fără categorie
Etichete:, , , ,

Dacă rogi un italian să iți zică un cuvănt despre Romănia iți va spune mai mult ca sigur „rroms vafanculo, cappi du dobitocii” sigur că el ți-ar spune asta in italiană, pe care eu am reprodus-o prost dar cam asta ar fi esența. Dacă l-ai intreba despre turism ar ști să îți spună Hagi, banii aruncațiii pe window cu Udrea, Dracula, Voroneț. Eu anul asta am fost sa vad partea cu Voroneț, adică mânăstirile. Și am fost plăcut neimpresionat să văd ca situația este exact cum o credeam. Adică mizerabilă.

Nu mânăstirile, nu nu. Oamenii care trec pe acolo.

Ceea ce vedeți aici este o mănăstire din Romănia. Pare frumoasă, nu? Și eu am zis același lucru până când m-am apropiat de zid.

=================================================================================

Și se mai plâng că nu avem turism…

Lasă un răspuns

