M-am intors p’aici

Posted: Octombrie 6, 2010 in Pe blog
Etichete:

Se pare ca o sa sterg praful de pe tastatura si o sa ma reapuc de blog. Stiu ca nu te intereseaza ca ma reapuc de blog si citesti asta pentru ca ai nimerit din greseala pe aici dar oricum nu imi pasa de ce te intereseaza pe tine.

De ce ma reapuc de blog?

Am ajuns din nou in punctul zero, punctul in care ma aflam si cand am inceput prima data treaba asta. Am nevoie de un loc in care sa dau cu gura despre lucruri.

Acum… Sper ca o sa treci mai des pe aici stiind ca si eu voi face la fel. Si chiar daca nu vei trece poate vei gasi o persoana interesata de pierdut vremea aiurea pe internet si i te vei adresa, spunandu-i ca Romanika s-a intors.

Cea veritabila evident pentru ca se pare ca i-a mai venit cuiva ideea asta. Si doar ca fapt divers, nu. Nu sunt eu.

🙂

Lasă un răspuns

